Ως ξένος και μετανάστης, ο Ιησούς δέχτηκε με ευγνωμοσύνη και χαρά τη φιλοξενία που του προσφέρθηκε. Υπήρξε φιλοξενούμενος στις οικίες του Λαζάρου, της Μάρθας και της Μαρίας (Λουκ. 10:38-42), του Ανδρέα και του Σίμωνα (Μαρκ. 1:29), του Ζακχαίου (Λουκ. 19:1-10) και δεν δίστασε να κάτσει στο ίδιο τραπέζι μαζί με τελώνες και αμαρτωλούς (Μαρκ. 2:15).
Κατά τρόπο παράδοξο, αν και ξένος και φιλοξενούμενος, ο Ιησούς ανέλαβε επίσης τον ρόλο του οικοδεσπότη. Σε πολλές από τις παραβολές του παρουσιάζει τη βασιλεία του Θεού ως ένα εορταστικό γεύμα, στο οποίο όλοι είναι ευπρόσδεκτοι, ιδιαίτερα «οι φτωχοί, οι ανάπηροι, οι κουτσοί και οι τυφλοί» (Λουκ. 14:21).
Πήτερ Φαν, από το Π. Φαν & Ελ. Παντίγια, "Θεολογία της μετανάστευσης στις Αβρααμικές Θρησκείες (Ιουδαϊσμός, Χριστιανισμός, Ισλάμ)".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου